دستگاه جوش فایبر FW/1000/1500/2000

دستگاه جوش لیزری دستی, لیزری از آخرین نسل لیزرهای فیبر استفاده می کند و مجهز به سر جوش متلاطم خود توسعه یافته برای پر کردن شکاف جوشکاری دستی در صنعت تجهیزات لیزر است. دارای مزایای عملکرد ساده، درز جوش زیبا، سرعت جوش سریع و بدون مواد مصرفی است. جوشکاری مواد فلزی مانند صفحات فولادی ضد زنگ، صفحات آهنی و صفحات گالوانیزه می تواند به خوبی جایگزین جوشکاری قوس الکتریکی سنتی و جوشکاری الکتریکی شود. دستگاه جوش لیزری دستی را می توان به طور گسترده در فرآیندهای جوشکاری پیچیده و نامنظم در آشپزخانه های کابینتی، آسانسورهای پله ای، قفسه ها، اجاق ها، نرده های محافظ در و پنجره فولادی ضد زنگ، جعبه های توزیع، خانه های فولادی ضد زنگ و سایر صنایع مورد استفاده قرار داد

محتویات موردنظر اینجا قرار می گیرد

1000w/1500w/2000w قدرت لیزر laser power
/IPG/Raycus منبع لیزر laser source
wobble welding head

/normal welding head

هد جوش welding head
50HZ فرکانس frequency
5to100% توان قابل تنظیم Adjustable power rate
1.1 کیفیت پرتو beam quality
220v 50HZ برق ورودی electric power
1070±5nm طول موج wavelength
protection lens.

focusing lens nozzle

قطعه مصرفی consumable part
15mm standard طول فیبر نوری fiber leangth
water chiller خنک کننده cooling method
930x600x800 ابعاد dimension
200kg وزن ناخالص gross weight

جوشکار لیزری فایبر در مقابل جوشکاری TIG و جوشکاری MIG

جوشکاری TIG ممکن است گرمای شدید ایجاد کند که مواد نازک را تغییر شکل می دهد، پوشش بصری ضعیفی ایجاد می کند، هنگام جوشکاری مس و فلزات  با ضخامت های متفاوت جوش محدود و دشوار است.

جوشکاری MIG به سیم قابل مصرف، مواد اولیه تمیز کردن و اتصالات اریب برای فلزات ضخیم برای نفوذ کامل نیاز دارد. زوایای صفر و کار محدود است و موقعیت های عمودی بسیار چالش برانگیز هستند.

جوشکاری لیزری جوشکاری سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌کند، یادگیری و کارکرد آن آسان‌تر است، و نتایج با کیفیت بالاتر و ثابت‌تری را در طیف وسیع‌تری از مواد و ضخامت‌ها نسبت به MIG یا TIG با حداقل اعوجاج، تغییر شکل، برش یا سوختگی ارائه می‌دهد.

جوشکار لیزری فایبر فلزات غیر مشابه با ضخامت های مختلف را به راحتی جوش می دهد و اتصالات زیبایی با استحکام بالا را با حداقل سیم مصرفی یا بدون سیم مصرفی ایجاد می کند.